Röviden Sindeonról Szerkesztés

Két hetes, a Gyűrűk Ura mondavilágára épülő szerepjáték tábor, saját harcrendszerrel. A két hét alatt a káli medence az Alsó-Birodalommá változik, ahol Sindeon királyságának lovagjai, varázslói és nemesei küzdenek egymással, vagy félelmetes mágikus ellenfelekkel. A jelmezeket, kardokat és páncélokat a szervezők biztosítják, a harcrendszerben ezek erősségét gyűrűk jelölik és helyettesítik a fizikai tulajdonságokat. Epikus, sok éven átívelő történetek, ahol azzá válhatsz amivé szeretnél!

Részletek Szerkesztés

Sindeon orzok

Sindeon, az Alsó-Birodalom Őrzői

Érdeklődni lehet: www.sindeon.hu Baracsi Gábor 06-30-655-4933, tabor@sindeon.hu

Időtartama: minden évben augusztus első két hete, pontos dátumokért lásd a honlapunkat. 2012. augusztus 5-18-ig.

Odautazás módja: egyénileg, vagy seniorokkal közösen, Pestről induló vonattal

Tábordíj: 65.000 Ft két hét teljes ellátással, szállással.

Étkezés napi háromszor a tábor területén biztosított.

Szállás: 6-8 ágyas (nem koedukált) szobákban, egy köveskáli vendégházban Tábor helyszíne: A Balaton északi partjától pár kilométerre, a Káli medence központjában helyezkedik el Köveskál.

Szabályok Szerkesztés

Az országláson belépsz Sindeon kapuján, felveszed új neved, megkapod az életgyűrűd és az lehetsz aki mindig is szerettél volna lenni. Elfelejthetsz minden mást: az, hogy mit érsz el, mivé válsz, innentől Rajtad múlik.

Nem attól leszel gazdag nemes, hogy mennyi pénzed van otthon. Sindeonban csak a káli aranyat ismerjük, ami nem váltható át semmilyen más valutára.

Fizikai erőddel sem mész sokra: harci képességedet, testőreid hadát gyűrűk jelképezik.

Fegyvereket se hozz: Sindeon mágikus birodalmában csak a gyűrűvel felszerelt fegyverek támadóképesek.

Az sem számít, hogy felnőtt vagy vagy gyerek: Sindeonban mindenki csak egy polgár, legyen az táborvezető, senior vagy táborozó.

Hogyan érhetsz el mégis bármit? Alakítsd szerepedet meggyőzően. Az első lépés, hogy Sindeon uralkodója elé járulsz. Bemutatkozol, és elmondod miért jöttél – vagy legalábbis azt, hogy miért bízzanak meg benned annyira hogy megengedjék letelepedésed. Megismered az uralkodó által hozott törvényeket, Sindeon többi polgárát, a területeket, a nemesi házakat. Szövetségeseket, csatlósokat toborzol hogy elérd a célod, meggyőzéssel, rászedéssel, fegyverrel.

Hogyan lehesz gazdag?

Sindeon egyetlen elismert fizetőeszköze a káli arany. Mint más birodalmakban is, nálunk is elsősorban munkával, másodsorban egyéb sötét praktikákkal szerezhető. Sindeon királyságában az uralkodó feladata a rend fenntartása, így kincstárából fizeti a királyságot kiszolgáló polgárokat.

A királyi megbízáson felül biztosan jól kereshetsz, ha valamilyen szakmával rendelkezel, vagy kitanulod azt. Egy birodalomban mindig szükség van jól képzett fegyver és páncélkovácsra, vajákosokra, de napszámosokra is. Szolgálataidat kínálhatod pénzért bárkinek, vagy védelmükért és támogatásukért cserébe akár egyetlen nemesi háznak is.

A király területe Sindeon, és ő uralkodik az egész birodalom felett. Az Őrzők segítségével rendet tart a négy égtáj felé vezető utakon, ellátja a királyi udvart. Azonban a birodalmi területek zászlósurakhoz tartoznak, az ő feladatuk ott rendet tartani, és a területek hasznát is ők hajtják.

Harcrendszer Szerkesztés

Sindeon csata a hegyen

sindeon szerepjáték tábor, csata a hegyen

A nyakadban lógó gyűrű(k) az életgyűrű(k). Egy életgyűrű azt jelképezi, hogy élsz. A további gyűrűk testőreidet jelképezik, kik életüket adják azért, hogy megvédjenek, a királynak kettő, nemesuraknak egy-egy testőrgyűrűjük van. Az életgyűrűk elvesztése a karaktered halálát jelenti.

A csuklódon is van gyűrű: ez a harci gyűrű, azt jelképezi, hogy képes vagy harcolni. További harci gyűrűk a harcban való jártasságodat mutatják, lovaggá ütött harcosoknak már két harci gyűrűje van. A harci gyűrű elvesztésével élsz, de harcképtelen vagy, túszul ejtettek, vagy leütöttek. Ilyenkor azt kell cselekedned, amit legyőződ mondd, különben egy kardsuhintással véget vethet életednek.

A fegyvergyűrűk nem hozzád, hanem fegyveredhez kötődnek. Bárki, aki éppen magánál tart egy fegyvert, a harcban felhasználhatja az azon lévő fegyvergyűrűket. A fegyverek erősségétől függően lehetnek egy, kettő vagy nagyon ritka esetben három gyűrűsek. A rajtad lévő páncél védelmet biztosít, a páncélgyűrű életgyűrűdet védelmezi. Egy teljes vértezet három gyűrűnyi védelmet ad.

Ha meg akarsz támadni valakit, megérinted, és közben azt mondod: Taccs. Ezzel elkezdődik a csata. Az egymással harcoló felek hátuk mögé teszik kezüket, és felhúzzák gyűrűiket bal kezük középső három ujjára. A támadó fél célja, hogy eltalálja, a védekező hova húzta gyűrűit. Ha sikerült eltalálnia, az találatnak számít, ilyenkor a támadógyűrűk számát kell összevetni az eltalált ellenfél ujján lévő harci gyűrűk számával. Ha nem találta el, a védő következik: visszatámad a támadójára. Ezt hívjuk egy harci körnek.

Támadáskor felhúzható gyűrűk: az összes csuklón lévő harci gyűrű, illetve a fegyveren található gyűrűk. A védekező fél természetesen egyetlen ujjára húzza gyűrűit, hiszen el szeretné kerülni, hogy a támadó eltalálja, hova húzott. Fegyvertelenként csak harci gyűrűit húzhatja fel, ha fegyvere van, döntenie kell: hogy fegyvereit támadásra vagy védekezésre használja. Ha védekezésre használja, a harci kör első felében felhúzhatja fegyvergyűrűit is, azonban ilyenkor csak harci gyűrűivel tud visszatámadni.

Hangos háromig számolás után mindenki felmutatja bal kezét. Ha nincs találat (pl. a támadó a mutatóujjára húzta gyűrűit, a védekező a gyűrűsujjára), a harci kör második fele következik, a visszatámadás. Ha találat van, de a védő ujján több gyűrű van, mint a támadóén, szintén a visszatámadás következik. Ha a támadó rendelkezik több gyűrűvel, a védekező annyi gyűrűt sérül, ahánnyal több gyűrű a támadó ujján van. A sérüléseket először a páncélról kell levonni, utána a harci gyűrűkből, végül az életgyűrűkből. Ha a csuklódon nem marad gyűrű, harcképtelen vagy. Ha a nyakadban sem, meghaltál.

A visszatámadásnál megfordulnak a szerepek: aki eddig védekezett, most támad, aki eddig támadott, most védekezik. Azokat a fegyvergyűrűket, amiket a harci kör első felében használtál, most nem használhatod. Ha a harci kör első vagy második felében volt találat (akkor is ha az nem sebzett), el lehet futni, és a harc megszakad, ám ekkor az eddig elvesztett gyűrűk elvesznek. Ha nem volt találat, egy új harci kör következik.

Ha legyőzted ellenfeledet, tehát elszalad, harcképtelen lesz, vagy meghal, a harcban általa (és csak általa) lesebzett páncélgyűrűk újra használhatóak lesznek számodra.

Ha elvesztetted életgyűrűidet (csatában, mérgezés által, vagy ténylegesen elvesztetted), az karaktered életének végét jelenti. Következő napfelkeltéig kimaradsz a játékból. Megírod életed történetét, majd elfelejted azt: hiszen karaktered többé nem létezik, Te nem emlékezhetsz semmire amire ő emlékezett (titkokat, hogy ki ölt meg, stb). Amíg halott vagy, nem beszélhetsz senkivel, nem árulhatsz el nekik semmit arról amit tudsz. Pihenés közben (amíg a seniorok ágyba-reggelivel kényeztetnek) kitalálod az új szerepet amit el akarsz játszani. Másnap reggel országláson már új karakterként, ismeretlenként érkezel, így kérlek ne az legyen az első reakciód, hogy rátámadsz arra, aki megölte előző karaktered. Ne feledd: Te nem ismered őt, nem tudod mit tett.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki