FANDOM

Mítosz Live
Játék típus: krimi-horror
A játék helye: Celldömölk
A játék hossza: 1 éjszaka
Szervezők: Petro, Kildar (Cell-Live Baráti Kör)
Első játék ideje: 2007 április 28-29
Átlag játékosszám: 15
Weboldal: még nincs

Mi az a Mítosz Live? Szerkesztés

A Mítosz Live egy krimi-horror élőszerepjáték, melynek első része – zártkörű és meghívásos módon – Celldömölk-Izsákfa erdejében, 2007. április 28-29-én (azaz szombatról péntekre virradó éjszaka) került megrendezésre. A játék hátteréül a Howard Phillips Lovecraft által írott novellákban és elbeszélésekben felépített alternatív valóság és hangulat szolgál. (A játék élvezetét növelheti, ha ismerjük említett író néhány művét.) A harc itt kevéssé dominál, inkább maga a karakter kijátszása és a nyomozás lényeges. Tervezzük, hogy valamikor a jövőben lesz Mítosz Live 2, legkésőbb 2008-ban.

Szabályrendszerről röviden Szerkesztés

Az első Mítosz Live cselekménye a XXI. századi Egyesült Államokba volt helyezve, egészen pontosan a játék alternatív valóságában is 2007 április 28-áról 29-ére virradó éjszakán játszódtak az események. Minden résztvevő 3-4 karaktert dolgozott ki rendezett sorba, ugyanis az egyik halála után következett az utána lévő, mindenkinek csak egy élete volt. (Habár nem mindenkinek...) A képzettségek minimalizálva voltak és lesznek is, azok is olyanok, amelyeket játéktechnikailag nem lehetne másképp megoldani (pl. elsősegély, halottkém, esetleg minimális ismeret a Mítoszról...) A játékban a közelharc majdnem teljes kontaktos, a közelharci fegyverek a fantasy szerepjátékokból ismert burkolt fegyverekkel van megoldva, a lőfegyvereket pedig a valódira hasonlító játékpisztolyok helyettesítik. Ésszerű keretek között pusztakezes harcra is volt és lesz lehetőség.

Kapcsolat Szerkesztés

Petro: E-mail és MSN: petromester[kukac]citromail[pont]hu

Kildar: E-mail és MSN: kildar_astray[kukac]hotmail[pont]com

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki