FANDOM

Ez egy kis élménybeszámoló, amit a LUMINA CORNU KLUB képviselője írt a 6. LSZT-ről:

Tisztelt Szerepjátékos!

Üdvözöllek a lét minden síkján. A nevem Radics Félix. A Lumina Cornu Ifjúsági Szerepjáték és Történelmi Klub alelnöke vagyok. Mondanék pár szót a klubról. Tavalyi megalakulása óta 19 taggal, és igen jó eredményekkel dolgozik. A szerepjáték népszerűsítésén és fejlesztésén kívül, ifjúsági, történelmi és nem utolsó sorban kulturális programok szervezésében, és kivitelezésében tevékenykedik. Mivel a klub eddig csak a régióban volt ismert, igen nagy meglepetésként ért minket a hatodik Live Szervezői Találkozó meghívója, melyet nagy tisztelettel el is fogadtunk. Április1.-én kora délelőtt három társammal együtt elindultunk Dunakeszi felé. Szívünkben egyaránt helyet kapott a kíváncsisággal teli izgalom, és a kétely: vajon helyt állunk-e a többi nagyobb múltú csapat között. Utazásunk igen jó hangulatban telt. Beszélgetés közben átnéztük még egyszer a találkozó programját, és elosztottuk a ránk váró feladatokat. Nem sokkal tíz óra után érkeztünk meg a Béke úti parkolóba. Rövid telefonálás után megtaláltuk egymást a szervezőkkel, akik a nem messze lévő művelődési ház vörös termébe kísértek. Elragadó látvány fogadott minket. Gyönyörű sajátkészítésű fegyverek és egyéb használati tárgyak, füstölők és nem utolsó sorban remek ételek, italok adták meg a helyszín varázsát. Ezúton is szeretném megköszönni a Szarvas Törzs Kelta Hagyományőrző csapatnak a szíves vendéglátást és rendezést. Rövid beszélgetés és regiszráció után megkezdődött a hatodik L. SZ. T. A csapatok bemutatkozása és a programok ismertetését követően csodás betekintést nyertünk a Glória világába. Azt hiszem a bemutató elnyerte mindannyiunk tetszését. Az alkotók büszkék lehetnek művükre. Ezt követően tartottunk egy rövid szünetet, majd belekezdünk a kerek asztalbeszélgetésekbe. Ezek három fő témában zajlottak, Aluran, Sir Thomas és Dií mesterek előadásában. Minden asztalnál igen jó hangulat és véget nem érőnek Látszó beszélgetések indultak el. Közel két óra elteltével fejeztük be a másfélórásra tervezett programot, majd tartottunk egy újabb szünetet, mely alatt ugyan úgy folytattuk eszmecseréinket. A kis pihenőt követően újra leültünk és meghallgattuk a beszélgetéseket vezetők összefoglalóját. Ezeken kiderült, hogy nagyon nehéz pénzt szerezni, de kis rátermettséggel és összefogással, szinte minden terv megvalósítható. Továbbá, hogy a világháló segítségével új lehetőségek nyílnak nem csak a szerepjáték népszerűsítésére, de a különböző szervező gárdák közötti kapcsolatok mélyítésére is. Valamint, hogy jó szervezéssel És megfelelő szabályokkal izgalmas és főleg biztonságos szerepjátékokat lehet rendezni. Az összefoglalók után került sor a vitára. Mivel az L. SZ. T. lehetőséget ad a különböző csapatok közötti ellentétek tisztázására, a Tapolcai Live szervezői éltek e lehetőséggel, és vitába is szálltak a Caleumi Játékok szervező gárdájával. A Caleumiak és az Überlive projekt összefonódása, és a jó szervezésnek köszönhetően az „emberanyag elszívását” sérelmezték. Szerény véleményem szerint, ha az L. SZ. T. szellemiségét vették volna alapul, nem került volna sor erre a vitára. Na de hát emberek vagyunk.(hozzá teszem a vita kultúrált keretek között zajlott.) a vita után elbúcsúztunk vendéglátóinktól és négy óra körül elindultunk Jászfényszarura. Úgy hiszem a találkozó számukra minden képen tanulságokkal végződött. A szervező csapatok többsége teljes odaadással dolgozik azon, hogy a magyar szerepjátékos társadalom a lehető legkultúráltabb módon, a lehető legjobban szórakozhasson bármely csapat által szervezett élő szerepjátékon. Az L. SZ. T. egy nagyon jó gondolat, nagyon jó formába öntése, mely a hozzánk hasonló csapatoknak nagy segítséget nyújt , mind szervezési tanácsaival, mind azzal,hogy ezeken, a találkozókon lehetőség nyílik a más szervezőkkel való megismerkedésre, tapasztalatok cseréjére. Ez úton is kívánom a szervezőknek és ajánlom a régi és új csapatoknak, hogy legyen részünk minél több ilyen találkozásban.

Üdvözlettel: Radics Félix

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki