FANDOM

"Element factory":

Ez egy olyan játék típus mely a négy elem (tű, víz, szél, föld,) használatának meg tanulásáról szól, és a különböző elenfelek legyőzéséről, egy akció dús kalandos játékban.

Horror játékok Szerkesztés

A műfaj elemeivel játszó játék. a sötét árnyékában hihetetlen zombik félkarú szörnyek és még egy nagy trol az első pályán

Történelmi játék Szerkesztés

Vagy hagyományőrző játék. Valós történelmi helyzeteket feldolgozó játék, amely igyekszik feleleveníteni az adott kor szellemét. Ez megnyilvánul a ruházattól, a harci stíluson át egészen a viselkedésig. Néhány rendezvény szabad történet folyással dolgozik, míg mások pusztán újrajátszák a régi eseményeket.

Sötétség Világa Szerkesztés

A White Wolf játékok Sötétség Világában alapuló teátrális játékok, ahol gótikus punk hangulata és a világ romlásba fordulása mellett vonulnak fel a természetfeletti lények. A játék elsősorban intrikáról, szerepjátszásról szól a küldönböző természetfeletti lények bőrébe bújva: vámpírok, vérfarkasok, lidércek, mágusok, tündérek, vadászok...

Egyéb játékok Szerkesztés

Sok más fajta felállás is elképzelhető, sci-fi, paródia, steampunk, stb. de ezek nem olyan népszerűek jelenleg hogy saját kategóriaként kezeljük őket. Persze sok játék a fenti kategóriák közül többe is beleillik, nincs éles határ a típusok között.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki