FANDOM

Gloria
Játék típus: Fantasy
A játék helye: Sopron
A játék hossza: Hétvége
Szervezők: Dii,Dob, Lestath, R.Zsolt, Killberk, Sz.
Első játék ideje: 2005
Átlag játékosszám: 30
Weboldal: http://gloria.larp.hu

GLORIA Szerkesztés

Valahol létezik egy hely, ahol a harcosok még harcosok. Ezt a helyet, amit az Őshazának hívnak, szinte halhatatlan nemesek irányítják, a kard és mágia dönti el a világ sorsát. A házakba tömörülő nemesek nap mint nap megvívják csatáikat egymással, néha kard kard ellen, máskor szavakkal vagy ármánnyal küzdenek a hatalomért és eszméikért.

Az Őshaza több megrázkódtatáson esett át az elmúlt évek (és játékok) során. A nemesek nagyrészét száműzték egy kietlen Föld nevű helyre, hogy ott sorvadjnak el. Ez után nem sokkal, az Istenek átka súlytotta az otthon maradtakat, így az ő sorsuk is megpecsélődött. Egyetlen dolog mentette meg a világot az összeomlástól: a száműzöttek visszatérte. A kitaszított nemesek hatalmasabbak és erősebbek mint valaha és az ő kezükbe került a világ sorsa.

Tehát a játékosok vegyesen alkotnak őshazai nemeseket és száműzötteket. A felállás nem egyszerű. A lényeg, hogy a Házakat őshazai és száműzött nemesek egyaránt irányítják. Céljuk elsősorban a Ház érdekeit szolgálni, javaikkal kereskedni, politikai ügyekben állást foglalni. Ezenkívül persze ezernyi dolog történik. Jelen vannak a Titkos Társaságok, a Határvidék világának lakói és nem utolsó sorban a természetfeletti lények is gyakran itt találják meg számításukat.

Különleges honlap Szerkesztés

Ha van rá lehetőséged (állandó internet kapcsolatod), a weboldalon regisztrálhatsz karaktert. Elkészítheted az előtörténetet, amit a mesélők a játék tervezése során aktívan használnak. Minél jobb az előtörténet, annál érdekesebb kalandokat tudunk megtervezni. A karakter készítése után lehetőségek tárháza nyílik meg elötted. Levelezhetsz a többi karakterrel, üzletelhetsz, mágiát tanulhatsz, titkos társasághoz csatlakozhatsz, vagy éppen újat hozhatsz létre. Gyűlések résztvevője lehetsz, információk után kutathatsz, híreket olvashatsz, naplót vezethetsz és még megannyi lehetőség. A GLORIA weboldal egy teljesen egyedi fejlesztésű motor, amely kiszolgálja a játék igényeit, hogy a lehető legélvezetesebb élő rendezvényt tudjunk segítségével nyújtani.

Érdekességek a szabályrendszerből Szerkesztés

Egyszerű és célszerű szabályokat hoztunk létre, hogy a játékról ne vonja el a figyelmedet a sok tudnivaló. A mágia kivételével azt tudod karakterként cselekedni, amit játékosként végre tudsz hajtani. Nincsenek bemondásos képzettségek, ha árnyékba akarsz rejtőzni, tedd azt, ha lopni, akkor azt.

A mágia hatások között nincs olyan, ami közvetlenül be tudna avatkozni harcva (pl. tűzlabda). Ha fegyveres konfliktusra kerül a sor, akkor azt kizárólag a fegyverek fogják eldönteni.

A játék során nem egy karakterrel játszol. Természetesen van egy kidolgozott főkaraktered, de ezenkívül több átmeneti karakter bőrébe is belebújhatsz, akik általában egy-egy feladat erejéig léteznek a játékon.

A játék több találtos rendszerű, ami azt jelenti, hogy nem egy életerőpontod van, mint sok más rendezvényen.

Időpont és helyszín Szerkesztés

2008-ban terveink szerint 2 játék kerül megrendezésre. Az első játék május 9-11-re eső hétvégén volt. Ez a játék is ingyenes, de eltérően az eddigiektől a tábor amit igénybe veszünk pénzbe kerül, így a három napra 1800 forint használati díjat kell fizetnie mindenkinek!

Részvételi díj Szerkesztés

A játék támogatásos rendszerű, ami tulajdonképpen azt jelenti, hogy ingyenes. Ha kedved van, hozzájárulhatsz a költségekhez. Amennyiben legalább 2500 forintot adakozol, akkor egy pólót kapsz ajándékba.

További információk Szerkesztés

Minden egyéb dolgot megtalálsz részletesen a GLORIA weboldalon!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki