FANDOM

FRISSÍTVE: 2008.10.29.

Szervezők Ashi Valkoinen, Andrew
Típus Hadijáték
LARP besorolás: CAEED+
Átlag játékosszám 9-10
Honlap http://ashi.web.elte.hu/fejv/

A Fejvadászat Hadijátékot egy jóbaráttal (A játékban Sohtem) hívtuk életre. Ennek előzménye még egy régi, gimnazista osztályban való kampányfilm forgatás, előszőr oda tákoltunk fegyvereket, később úgy gondoltuk, életet adunk egy ilyesmi játéknak. Ennyit a történelemről.

A játék harcrendszere megengedő és bizalomalapú, nincsen életerőpontot számolgató rendszer. Test test elleni küzdelem, illetve pajzzsal való harc is engedélyezett, nem szeretnénk csonkítani a harc örömét. Mindenesetre elvárjuk mindenkitől, hogy a megengedő stílusban is ésszel harcoljon, agybajt kapó elmebetegekre ezen a játékon sincsen szükség.

A játék célja, hogy azok, akik szeretnének harcolni, harcolhassanak is, anélkül, hogy komoly összegeket fektetnének be ebbe a dologba. Kétféle játékot rendezünk, az egyik inkább Unreal Tournament stílusú (UT, PC játék), itt különböző játékmódokban kell teljesíteni, Zászlóháború (Capture the Flag, CTF), Farkasok (Deathmatch, DM), Ostrom (Assault), Mutáns (Mutant). Itt a játék kifejezetten a harcra van kihegyezve, nem a szerepekre, a cél, minél többet ölni, minél kevesebbszer halni és a kérdéses feladatokat (zászló, egyéb céltárgy megszerzése) teljesíteni. A másik lehetőség az élő szerepjáték (live action roll playing, LARP), amelyben szintén több verzió lehetséges. A küldetéses játékon a Pályabírók mindenkinek egy kis lapon adnak végrehajtandó küldetéseket (Öld meg XY-t, Szerezd meg AB nyakékét/fegyverét, de ne öld meg stb.) Halál esetén a küldetés teljesítetlen, teljesítés vagy bukás esetén vissza a pályabírához, aki újabb küldetést ad. Tereptől és időjárástól függően tetszőleges ideig lehet ezt játszani. A másik ág a LARP-on belül az, amikor egy előre megírt történetet, pillanatot játszunk végig, akár több napon át. Kétségkívűl utóbbi a legizgalmasabb és legváltozatosabb, ugyanakkor megfelelő öltözékre, viselkedésre van szükség, a szerepből kiugrani nem lehet.

A játék honlapja: http://ashi.web.elte.hu/fejv/

A játék fóruma: http://larphatar.forumotion.com/ oldalon a rendezvények fórumban.

A honlapon meg lehet találni a szabálykönyvet, a fegyverkészítési útmutatót, itt lehet magára a játékra regisztrálni adatlapot, és természetesen itt van a Hősök Csarnoka is. A Hősök Csarnokába minden regisztrált tag bekerül. Pontszámod növelésére sikeres csapatmunkára, egyéni teljesítményre, fragekre (ölés) és kreativitásra van szükséged, valamint a részvételre.

Játékosszámok: 7, 7, 7, 8, 16, 10, 13.

Ha bármilyen ötleted, építő javaslatod van, örömmel vesszük.

Üdvözlettel,

Ashi Valkoinen Szervező

Képek:

Fejv show3

Fejv show2

Fejv show1

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki