FANDOM

Szász Prehistória Szerkesztés

A játékon csak azok vehetnek részt, akik e-mailben a fejvadaszat[kukac]larp[pont]hu címről, MSN-en a regisfuturi[kukac]hotmail[pont]com címről vagy iWiW-en Raáb Donáttól meghívót kaptak!

"Britannia - szólt - két kórságtól is szenved, ám Arthur és Cuneglas csak az egyiket ismerte fel. -A szászokat. Bólintott. - Csakhogy Britannia a szászok nélkül is beteg ország, Derfel, mert megkockáztatjuk, hogy hátat fordítsunk az Isteneknek. A kereszténység gyorsabban terjed, mint a szász betolakodók, és a keresztények nagyobb fenyegetést jelentenek földünkre, mint bármilyen szász horda."

Bevezetés

Kr.u. 470. Szász Prehistória, avagy Fejvadászat #7

Lloegyr, britül az elveszett föld, keleti partjára már hetek óta folyamatosan érkeznek a szász betolakodók, ámbátor magukat hódítóknak hívják inkább. A kontinensen elfogyott az élettér, s Britannia zöld legelői minden fegyverképes szásznak földet ígérnek. S a szászt követi asszonya, gyermeke, kisebb jószágai. Ratae erődjében járunk, közel a brit határhoz. A két törzsfő, kényszerből, de békés keretek között találkozik, hogy megvitassák a jövőt, Aelle látja vendégül Cerdicet. Még nem érkezett elég hajó, hogy a britekre támadjanak, de ahogy telnek a hetek, még érkeznek, s mikor a téli viharokat elemészti a tavasz, ismét új hajók fognak kikötni. Talán tíz esztendő, talán kevesebb, s már épp elég lándzsát ki tudnak állítani, hogy azzal legyőzzék a briteket. Csakhogy... a frissen szerzett földeket fel kell osztani. S ez nem megy túl könnyen, habár Aelle a távoli északi Ratae erődben, Cerdic a déli Cavella városban várja ki a telet...

//A játék a két törzsfő és népeik találkozójával fog kezdődni. A játékon kizárólag szász harcost vagy telepest lehet játszani, a sámánok számát kettőben maximalizáljuk. Akik a Brit-Szász Live 2009-en is szászok lennének, úgy karakterüket már most elindíthaják, akik britek lesznek, játszhatnak átmeneti karaktert. A korhű név választása nem kötelező, ajánlott, aki nem választ, az a Hősök Csarnokás nevét használja automatikusan.//

A játékon elvárt öltözet és fegyverzet: nem rikító festésű pajzs, szürke pengéjű, jól súlyozott, kard alakú kard, esetleg lándzsa (semmiképpen nem kiegyenesített kasza kinézetű), minimum egy hosszú ing, tetszőleges, nem rikító színben.

Technikai tudnivalók:

Játékosokat elsősorban abból a vonzáskörzetből várunk a meghívottak közül, akik vonattal viszonylag könnyen eljutnak Tatabányára (max 1-1,5) óra. Gyülekező a vasútállomáson 8:35-ig van, addigra mind Győr, mind Budapest, mind Oroszlány felől megérkeznek a szerelvények (a legutolsó viszonylatban most vonatpótló autóbuszok járnak). A késő vonatokról természetesen tudomást szerez a szervezőség is az állomáson, így ezeket a járatokat bevárjuk. Találkozó a 2-es, illetve 3-as vágány közös peronján, az utolsó vonat érkezéséig. (Menetrend szerint ez a Keleti p.u. felől érkezik.)

A terep körülbelül 40 perc séta az állomástól, nyomatékosan kérek minden játékost, hogy a pajzsán, kardján, ruháján kívűl NE hozzon feleslegesen sok cuccot, csak annyit, amennyit elbír! Ezek mellett egy hátizsák még kényelmesen elfér, benne a kajával és innivalóval. A terep felé menet útbaesik egy CBA üzlet is, itt is lehet vásárolni.

A játékot legkésőbb 10-kor elkezdjük, addig lehet ismerkedni, illetve dumálni, beszélgetni a rég nem látott ismerősökkel, 10 után viszont rendes, IN-es játék kezdődik, lehetőleg zéró OUT-tal.

A játék honlapja: http://ashi.web.elte.hu/fejv/britszasz2009/

A nagyjáték wikis oldala: Brit-Szász Live 2008 (A 2008-as évszám alatt vannak fenn a 2009-es infók.)

üdvözlettel, Ashi Valkoinen

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki