FANDOM

Merán és az Estoriai Birodalom hosszabb-rövidebb megszakításokkal már évszázadok óta hadban áll egymással, de a véres csaták százai során egyiknek sem sikerült tartósan a másik fölé kerekednie...

... A helyzet azonban korántsem ennyire kiegyensúlyozott, mert Estoria élén a merániak által befolyásolt bábkirály áll már több, mint negyven éve. Az invázió után Anur király a meráni titkosszolgálat és saját katonái segítségével minden ellenlábasával leszámolt, kivéve a lázadó War-t. A Tordel ház feje visszatért határvidéki birtokára és tovább védi azt mind a meráni portyáktól, mind Anur seregeitől. Negyven év hosszú idő, a házak vezetői megöregedtek, sokan meg is haltak. Anur is betegeskedik, s óhatatlanul szóba kerül az utódlás kérdése. A kérdés csak az, hogy ki lesz majd az új uralkodó? Anurnak sikerül szövetségest találnia, vagy a lázadók átveszik a hatalmat? Bármi is történjék a közeljövőben, Estoria függetlensége a tét. Merán hadba hívja hát hű Farkasait és az Éji Vadászokat, hogy a megfelelő pillanatban végezzen ősi riválisaival és megkaparinthassa végre a Birodalmat.

Kedves játékosok!

Röviden tájékoztatnálak benneteket a játék előkészítéséről és magáról a játékról.

Az előkészületek A részvételhez e-mail és fórum elérésre lesz szükséged. A jelentkezést követően nyitunk egy-egy fórumot a csapatoknak, ahol elindul a belső szervezkedés, felkészülés a játékra. Itt több dologban is döntenetek kell, illetve egymással beszélgetve neki lehet kezdeni az alapvető célok megvalósításának. A háttértörtént nagy részét is itt kapjátok meg, hisz máshogy néznek ki az események Estoria vagy éppen Merán szemszögéből. A karakteretek egyéni háttere, motivációi a szervezővel egyeztetve, interaktív beszélgetés formájában fognak kialakulni (e-levelezgetéssel), amelynek része lesz egy személyes küldetés meghatározása is.

A játék indítása Minden csapatnak külön időpontban és helyszínen lesz a találkozója. Ez péntek délután lesz, várhatóan 16 és 19 óra között. A találkozóról közös buszozással jutunk el Zsámbékra, ahonnan egy hosszú sétával és teljes menetfelszerelésben lehet majd felcipekedni a táborhelyekre. Az autósoknak is a közös budapesti találkozó lesz az irányadó, ott kapják meg a további eligazítást. Zsámbékon - amikor mindenki odaért - lerakjuk az autókat vagy a táborhely közelébe parkolunk (ez csapat- és kocsifüggő). A többség persze buszozni fog. A táborhelyre érkezve az első fontos dolog a felszerelések, fegyverek ellenőrzése és a tábor felállítása. Amint kimondják a szervezők a rajtot (és ez várhatóan már sötétedés után lesz), szabad a mozgás, indul a móka. Nagyon fontos, hogy nincs késésre lehetőség, nem fogunk tudni egyesével embereket felvinni a rejtett táborhelyekre.

A játék lezárása A jelenlegi tervek szerint vasárnap 15:00 órakor lesz egy közös, játékzáró megbeszélés, amelyen mindenki részt vesz. Ez a hivatalos program befejezése, körülbelül egy órás dologra kell gondolni. Ezután még lehet szabadon harcolni, csatázni, de legkésőbb 18:00-tól szigorúan táborbontást rendelünk el. A tábort a szervezők folyamatosan felügyelik és a játékosokkal _közösen_ takarítják el a maradványokat. Ha a játékos engedélyt kapott a távozásra, akkor onnantól bármikor szabadon hazatérhet. Szigorú, de szükséges elővigyázatosság, mert a rendezett, tiszta környezet közös érdekünk.

Szabályok és általános ismertető: http://www.ostromjatek.hu/files/legenda/a_legenda_folytatodik-ismerteto.pdf

Jelentkezés Egyéni, vagy csapatos jelentkezéseket várunk e-mailen keresztül az alábbi adatokkal: - Polgári név - Születési dátum - Cím - Karakternév - Mely birodalom színeiben játszanál? Estoria / Merán - Mely Legenda játékokon vettél részt (ha volt ilyen)? - Volt-e valamilyen nevesített karaktered (pl.: kapitányi rang, fejvadász, stb)?

Egyéb részletek Helyszín: Zsámbék környéke Időpont: 2009. szeptember 25-27. (péntek estétől vasárnap délutánig) Indulás: szervezett csoportokban, menet közben csatlakozásra nincsen lehetőség! Nevezési díj: a játékon való részvétel ingyenes Szállás: sátor, egyénileg Élelem, víz: egyénileg Fórum: http://forum.rpg.hu/index.php?showtopic=16324

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki