FANDOM

Ezen az oldalon megpróbáljuk összegyűjteni és besorolni a magyarországi élő játékokat. Arra kérünk minden szervezőt, hogy legalább néhány mondatba írjon játékáról ezen az oldalon, hogy az érdeklődők könnyen eligazodhassanak.

Fantasy játékok Szerkesztés

Sindeon szerepjáték táborSzerkesztés

2000 óta minden év augusztus első két hetében Köveskálon megrendezett szerepjáték tábor, 8-18 éves korig. Alapja a Gyűrűk Ura világa, egyedi harcrendszerrel, ahol a fizikai előnyöket gyűrűk jelképezik. Rengeteg, egyedileg készített (fa) fegyver, páncélok, ruhák, jelmezek, melyeket a szervezők biztosítanak. Két hét folyamatos játék, melyben Sindeon királyságának és az Alsó-Birodalomnak leszel része. További részletek a honlapunkon, vagy érdeklődj Baracsi Gábornál +36-30-655-4933 vagy a tabor@sindeon.hu email címen keresztül.

A Legenda folytatódik - Új VérSzerkesztés

Klasszikus kivitelű, harcközpontú élő szerepjáték. A Legenda eredetileg 2001-2003 között három alkalommal került megrendezésre, majd leálltak a szervezéssel. Az Új Vér a régi játék stílusának megtartásával, módosított és egyszerűsített rendszerben, nagyobb biztonsági fok mellett próbálja meg visszahozni a régi játék hangulatát, játékmenetét. A játék kiegészül online fórumos előjátékkal, amelyen a jelentkező játékosok oszthatják fel egymás közt a szerepeket és készülhetnek fel a hosszú hétvégés programra.

Cell LiveSzerkesztés

Celldömölk határában évente megrendezett low fantasy/hard fantasy játék, a kifejezetten ehhez a játékhoz alkotott Demgard világán. A játék félmeghívásos, szigorú követelményrendszerrel a felszerelésre, harci stílusra és hiteles szerepjátszásra, ugyanakkor a szabályrendszer gyors, pörgős, és megengedő, szinte zéró közvetlen harci mágiával, viszont nagy hangsúllyal a résztvevők közti kölcsönös bizalmon. - 2011 nyarától a sorozat sorban hatodik epizódjától kezdve a játék a Demgardi Krónikák címmel fut tovább.

Fireball LiveSzerkesztés

A játékosok és a történet folytatólagossága által alakított háttérvilágban játszódó, 50-70 résztvevős high-fantasy szerepjáték. Játékunkon egyaránt fontos a harc, az intrika, a nyomozás, de a legfontosabb a jó szerepjáték! Az élő játékok közt Fórum-játék formájában folytatódik a történet. Helyszíni regisztráció nincs, e-mailben elküldött előtörténettel lehet jelentkezni a játékra. További információk a honlapunkon megtalálhatók.

Foedus Viatorum Szerkesztés

Kis csapatunk 2006 tavaszának végén vette fel, s rendezi ezen a néven, egyedi szabályrendszerű, M.A.G.U.S. világán alapuló élő játékait. Egyedisége abban rejlik, hogy a nagy többséggel ellentétben nem "valós harcot" alkalmaz, hanem az asztali játékokról megszokott kockadobásos módszer egyszerűsített változatát. (kockákat kő-papír-ollóval helyetesítjük.

http://foedus.hu

Intriopolis L.A.R.P. Szerkesztés

A debreceni Kapu Távoli Világokra Egyesület által szervezett, évente háromszor megrendezésre kerülő, Fantasy-story-k és a mesék-mítoszok kliséire épülő, élőjáték sorozat. minden változik az ITP háztáji workshopja a Krea-túra2010 játékon tesztelünk és 2011.ben jön az új kezdet InTrioPolis LARP "Fondorlat a céhek között"-c. játékára ahol nagyobb szerepet kap az életmód megjejenítés, a gazdaság, de a kincsvadászok és a harcos kedvüek is jól érezhetik magukat ezen a 62 órásra tervezett Out nélküli játékon. Ahol új ezközöket vetünk be az intrikák életben tartására!

Krulada Live Szerkesztés

Egy horror alapokra épülő fantasy világ, ahol a játékosok 4 "faj" közül választhatnak: Ember, Vámpír, Vérfarkas és Lidérc.

Lumina Cornu Live és RPG Tábor Szerkesztés

LUMINA LIVE

Eljött a 2008-as Lumina Live, amire már másfél éve készülődünk. Rengeteg gondolatból, véleményből, ellentétből, ötletből, élményből táplálkoztunk, hogy a idén mi is a lehető legjobban szórakoztassuk mindazokat, akik megtisztelnek minket a látogatásukkal. Egy biztos, hogy ez a live más lesz, mint az eddig általunk szervezettek. Nem csak volumenében szeretnénk felülmúlni magunkat, de mindenképpen a minőségi fejlődésre törekedtünk! A vendégszeretetre és a hangulatra továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk, de aki már járt nálunk, az tudhatja, hogy ez az egyik alapelvünk! Fontos hogy csak a jól szervezett közösségben hiszünk, így mi is arra törekszünk, hogy mindenki tudja a helyét a gépezetben és lehetőleg a kitűzött feladatára összpontosítson!

Mi is változik?

Sok minden! Elsősorban jelentősen egyszerűsödik a Lumina Live 2008 szabályrendszere és mágiarendszere, melyet biztonsági okokból csak március elején teszünk közzé! Külön tábori szabályrendszerrel, vagy is házirenddel készülünk, hogy, aki csak pihenni érkezik hozzánk az is megtalálja a számítását. Ízelítő a tábori programokból hölgyeknek és uraknak egyaránt: íjászat, asztali szerepjátékok, kártyajátékok, gyöngyfűzés kicsit másképp, festés, boszorkánykonyha, internetezési lehetőség.

LIVE:

Mivel harcorientált játékra lehet számítani, így ebben az esztendőben komoly építményekkel várunk mindenkit. 2 erőd, tábori és larp piac, 2 ivó és a Lumina Korsó, sáncok, szentélyek, titkos rejtekhelyek. Mindemellett komoly ostromgépek segítik az egyes milíciák hadmozdulatait.

Prehistória:

Ebben az esztendőben mi is kísérletet teszünk, az előzmények beindítására. Két novella és egy „különleges” prehistória, fogja össze majd a LIVE előzményeit! Annyit elszabad árulni, hogy ilyen prehistória, még nem volt az országban! Ennek kezdete április hónapban várható. Mi nagy izgalommal várjuk a majdani véleményeket.

Szolgáltatások:

Tábor hely(érkezés szerinti elhelyezés), ivóvíz(csapvíz), fürdősátrak, részvétel a programokon. Továbbá akár: napi 1 üveg ásványvíz és 3 melegétkezés (reggeli – ebéd – vacsora), valamint napi 1 sör és 1 kávé.

Rivergard LarpSzerkesztés

Saját, kidolgozott világgal rendelkező fantasy élőszerepjáték a Rivergard Hadijáték Baráti Kör rendezésében. Fő helyszínünk Komárom, de más helyszíneken is előfordulnak rendezvényeink (Szőny, Tatabánya). A játék meghívásos, erősen karakter és felszerelésigényes. A mágiarendszer minimális, a játék bizalmi harcrendszerrel működik. A játék wikiás oldala: Rivergard Larp

Helyszín: Komárom

Elérhetőség: rivergard@citromail.hu

ÁlomVilág LIVE Budapest Szerkesztés

Az ÁlomVilág Alapítvány által szervezett, az ÁlomVilág asztali szerepjáték szabályrendszerére alapuló LARP játék. Alternatív, mágikus jelenidőben játszódó játék, mely nagyban épít a megalkotott karakterek előtörténeteire, motivációra és a játék során lehetőséget teremt Budapest értékeinek megismerésére is.

További információ: ÁlomVilág LIVE Budapest

Jelentkezés: dwlive@alomvilag.hu

Árnyak földjénSzerkesztés

"Lewylong földjére érkeztél, vándor! Hatalmas kalandok részese lehetsz a kontinensen, melynek arcát kard és mágia formálta az idők kezdete óta. De vigyázz! Ezen a vidéken nem csak jó szándék vezérelte erők munkálkodnak..."

A játék saját világában, Lewylong kontinensén játszódó LARP, melyben a Fehér Szikla Szövetsége (emberek, elfek, farkasemberek) és a Három Vezér Népe (sötét elfek, orkok, lángszülöttek) vívják egymással örök háborúikat.

További információk: http://arnyakfoldjen-hu.webnode.hu/

Hadi játékok Szerkesztés

Ostromjáték Szerkesztés

Az Ostromjáték 1996 óta töretlen harci játék, amelyet már több, mint félszáz alkalommal rendeztünk meg. A játék jellege miatt nehezen sorolható be az élő szerepjátékok közé, hisz nincsenek szerepek, karakterek. Az Ostromjáték inkább sport, taktika, amelynek legfontosabb eleme maga a középkori fegyverekkel vívott harci szituáció. A szabályzat több, mint 10 éve fejlődik, változik, bővül. Alapelvei sok hazai live játékban felfedezhetőek egyszerűségük és alkalmazhatóságuk miatt.

Fejvadászat Hadijáték Szerkesztés

Frissítve: 2008.10.29. A játék elég friss kezdeményezés, 2007 tavaszán hívtuk életre egy nagyon jó barátommal. A játék célja inkább a harc örömének megízlelése, a viadalok, menetek Unreal Tournament stílusban zajlanak, noha középkori fegyverekkel. Egyelőre mágia nincs a játékban, és valószínűleg nem is lesz. Csapatjátékokban (Zászlóháború, Ostrom) fontos a jó szervezés és taktika, egyéni játékmódokban pedig a győzelem csak attól függ, egy adott játékos mennyire bátor, okos, vagy éppen tudja-e, mikor kell megbújni.

Történelmi játékok Szerkesztés

Gödi Kelta Játék Szerkesztés

Évente kétszer megrendezett, Arthur király-mondakörben játszódó hadijáték a gödi Kiserdőben, vagy a gödi Homokszigeten (25-30 km-re Budapesttől az északra vezető 2-es főúton). Egyetlen faj az ember, a mágia korlátozottan van jelen, viszont a rövid töltési idő és az egytalálatos, ujjatlan póló szerinti találati felület pörgőssé teszi a játékot. http://forum.rpg.hu/index.php?showtopic=8056

Brit-Szász Live 2009 Szerkesztés

A játékot a Fejvadászat Hadijáték szervezői készítik elő, egy szigorúan történelmi játék lesz, meghívásos és korlátozott mértékben jelentkezéses játékosválogatással. A játéknak már készen van a szabályrendszere és világleírása, ezek a http://ashi.web.elte.hu/fejv/britszasz2009/ oldalon érhetőek el. A játék wikis oldala: Brit-Szász Live 2008

Horror játékok Szerkesztés

Vampire: The Masquerade Szerkesztés

Többek között Budapesten, Miskolcon, Egerben, Békéscsabán és Debrecenben is állandó jelleggel működő Kamarillás vámpírjáték, meghívásos alapon, komoly játékosszűréssel, közös, országos szálakra is való figyelemmel. A játékosok a helyi mesélők figyelme alatt alakíthatnak hercegségekbe tömörült kamarillás vámpírokat, sajátos eldugott helyszíneken, az éjszakák folyamán. Közös beszélgetés és kapcsolattartás a http://vampireforum.atw.hu/ fórumán lelhető fel, ahová a már beszervezett játékosok regisztrálhatnak, miután kapcsolatba léptek a városi mesélőkkel.

Árnyvadászok szerepjátszó klub Szerkesztés

[1]

Az Árnyvadászok szerepjátszó klub lehetőséget kínál asztali és élő szerepjátékok és egyéb szerepjátékos rendezvények szervezésére és lebonyolítása. 2011. augusztusában régi csoportunk (Vámpír: Szerepjáték élőben - Szabbat: A végzet beteljesül kórnika) megmaradt tagjaiból alakult meg az Árnyvadászok szerepjátszó klub.

A csoport havi rendszerességgel rendez élő szerepjátékokat (azaz LARPokat), melyek elsősorban - de nem kizárólag - a Sötétség Világának hátterét használják. Részletekért kérjük keresd fel honlapunkat!

URL: http://larp.redsign.hu

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki